По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti

Vai jāraksta avansa norēķini? Uz tēmu sarakstu

Vai jāraksta avansa norēķini?
Tā kā bankā un kasē SIA darbības sākumā nebija naudas, nebija arī vēl iemaksāta atlikusī pam.kapitāla summa, jo 50 % iemaksāja ar mantas ieguldījumu, bet tika veikti šādi tādi pirkumi, ieskaitot dibināsanas izdevumu valsts nodevu maksājumus.

1. Vai dibināšanas izdevumus par iemaksām no privātpersonas skaidrā naudā caur banku, var tagad atmaksāt šai personai no kases?

2. Vai visiem sakrātajiem čekiem un bankas kvītīm par priv.personuiemaksām tagad ir jāgatavo arī avansa norēķini, vai pietiek tikai ar kases izdevumu orderiem? Jo nauda kasē ir pardījusies tikai tagad, bet čeki krāti pa visu mēnesi.
Agitak
Agitak 24.10.2005 15:31
35 ziņojumi

Atbildes (12)

Uztaisa avansa norēķinu un tad kad ir nauda, tad arī izmaksā personai.
Zaluks
Zaluks 24.10.2005 15:37
nav ziņojumu
1)Ja visos čekos ir norādīti rekvizīti jaundibinātā uzņēmuma , tad tie varētu būt atmaksājami no uzņēmuma kases.

2) Nevajag avansa norēķinu , jo pieņemu ka šo čeku apmaksu personas ir veikušas no saviem personīgajiem līdzekļiem un tikai tagad Jūs viņiem šo naudu atmaksājiet . Tātad pietiek tikai ar kases izdevumu orderi , kur pievienoti attaisnojuma dokumenti.
Ilma
Ilma 24.10.2005 16:13
30495 ziņojumi
Skaidrs par 2)jautājumu.

1) - nav uzrādīti un nevar būt uzrādīti, ja valsts nodeva un sludinājuma apmaksa Latvijas Vēstnesī jāsamaksā pirms reģistrācijas dokumentu iesniegšanas UR. Arī bankas konts tad tika atvērts pagaidu, caur kuru nevarēja izlaist šos maksājumus - tur varēja tikai iemaksāt pam.kapitālu. Tātad - kā to atdod devējam? Izmainījās taču šādu "dibināšanas izdevumu" norakstīšanas kārtība - tagad it kā var tos norakstīt uzreiz (ne 3 gadu laikā) - kaut kur to es sagrābstījos. Bet kā viņus iegrāmato kā parādu dalībniekiem un kā atmaksā?
Agitak
Agitak 24.10.2005 18:11
35 ziņojumi
А разве так трудно сделать авансовый отчет и оплатитьили по банку или из кассы?
Irena22
Irena22 24.10.2005 19:50
42998 ziņojumi
Lasīju , ka visos dibināšanas dokumentos jābūt norādei par noteikta piem. SIA XXX dibināšanas dokumentu noformēšanu utt. T.i. visos dokumentos jābūt skaidri saprotamam , ka izdevumi ir par noteikta uzņēmuma dibināšanu( ar dibināmā uzņēmuma norādītu nosaukumu).
Ilma
Ilma 25.10.2005 08:29
30495 ziņojumi
Kur tas bija rakstīts?

Bet šis nosaukums var mainīties, to pieļauj arī bankā, sakarā ar nosaukuma neapstiprināšanu no UR puses - vienāds nosaukums ar kādu citu tikko reģ. firmu, reģistrācijas process iet vismaz 5 dienas. Un tādā gadījumā bankā iepriekš nosauktais (iedomātais)nosaukums var tikt mainīts, bet kvītis man neviens nepārrakstīs.

Vienā kvītī ir minēts nosaukums, bet otras maks.mērķis ir: Valsts nodeva.

Cerēju, ka varēšu šīs kvītis attaisnot. Bet ja es tās otrā pusē uzrakstu firmas rekvizītus un vadītājs parakstās?
Agitak
Agitak 25.10.2005 11:32
35 ziņojumi
BILANCE 2005.g.Nr.17. M.Grebenko- Jautājumi un atbildes. Kā uzskaitīt un norakstīt uzņēmuma dibināšanas izdevumus. Veicot maksājumu jāuzrāda ne vien dibinātāja vārds , uzvārds , personas kods , bet arī maksājuma mērķis - dati , kas liecina par noteikta uzņēmuma dibināšanu.
Ilma
Ilma 25.10.2005 11:47
30495 ziņojumi
Так без этих данных банк и платеж не примет. Это само собой разумеется.
Jfl
Jfl 25.10.2005 16:50
7767 ziņojumi
Nu protams, ka dibinātāja dati ir un mērķis ir - "valsts nodeva" uz noteiktu valsts kases kontu, kurš pieņem tikai samaksu par reģistrācijas valsts nodevu. Neiedomājoties par šo problēmu iepriekš, bankā tika uzrakstīts tikai "valsts nodeva", kā minēts UR instrukcijās. Atšķirībā "Latvijas Vēstneša" sludinājuma apmaksas UR instrukcijā ir teikts, ka jāmin par kādu uzņēmuma reģistrāciju liek sludinājumu, jo viņiem visi maksājumi iet uz viena konta.

Tātad nekā šīs kvītis nevar noformēt ja?
Agitak
Agitak 25.10.2005 17:14
35 ziņojumi
Ja runa ir par grāmatvedības uzskaiti, paskaidrojot iemeslu, palūdziet lai dibinātāji ar savas sapulces lēmumu apstiprina šo izdevumu faktu ar kopējo summu apstiprinot pielikumu, kur uzskaitīti visi izdevumi saistīti ar dibināšanu. Pielikumu var sagatavot par visiem izdevumiem, pielikt pie tā avansa norēķina - kur ir dokumenti, kas nav veikti identificējot firmu.

Nedomāju, ka kāds varētu vēlāk par to piesieties...
Liepupe
Liepupe 25.10.2005 18:22
nav ziņojumu
Tas jau ir cerīgāk!

To mēs varam izdarīt.
Agitak
Agitak 25.10.2005 20:06
35 ziņojumi
Liepupe.

Paldies par padomu!!!
Agitak
Agitak 25.10.2005 20:09
35 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.