Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Celtniecība
Mīļie kolēģi, lūdzu, lūdzu izručījiet...
esam uzkārušās uz tādu lietu: celtniecības uzņēmumā pavadzīmes tiek izrakstītas pamatojoties uz pieņ.- nod. aktiem. Oficiālajā datorprogrammā visi materiāli tiek uzreiz norakstīti uz 7. grupu, neizdalot pa objektiem. Gatavojamies katram objektam atvērt 6. 7. grupas kontus ar nakošo gadu. Vai tas ir obligāti vajadzīgs??? Kā pareizi vest materiālu uzskaiti excel programmā, lai varētu izsekot materiālu izlietojumu pa objektiem? Ja iespējams, būsim ļoti pateicīgas, ja varēsiet atsūtīt kādu paraugu!!!!!!!!!!!
Paldies iepriekš
Atbildes (3)
Nekas sarežģits tāda uzskaitē nav. Ir konta numurs, ir objektam piešķirts numurs. Kad norakstījat izdevumus uz objektu operācijas kontam klāt uzrādiet objekta numuru:71xxx 001 piemēram. To pašu jādar ar ieņēmumiem. Vienīgais sarežģijums - neaizmirst to izdarīt un pareizi sadalīt.
И стоит почитать новый латвийский стандарт "Ilgtermiņa līgumi", вот там все непросто, а обязателен он к применению уже с января.
А вести материальный учёт в Excel не пожелаешь и врагу :), строительная фирма могла бы купить программу.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture