Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Darba likumdošana, darba attiecības. Darba drošība.
PVN maksātājs! Uz tēmu sarakstu
415 ziņojumi
Atbildes (6)
28223 ziņojumi
(5) Ja fizisko vai juridisko personu un ar līgumu vai norunu saistīto šādu personu grupu vai to pārstāvju ar nodokli apliekamo preču piegāžu un sniegto pakalpojumu kopējā vērtība iepriekšējo 12 mēnešu laikā nav sasniegusi vai nav pārsniegusi 10 000 latu, šīm personām, grupām un to pārstāvjiem ir tiesības nereģistrēties Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā. Minētā norma attiecināma arī uz budžeta institūcijām. Tām personām, kuras izmanto šajā panta daļā paredzētās tiesības, ir pienākums ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc minētās summas sasniegšanas vai pārsniegšanas reģistrēties Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā.
По-моему, за то, что не подано заявление на регистрацию, могут оштрафовать. При беглом просмотре в законе об НДС не нашла про это, может, есть в законе о налогах и пошлинах.
(3) Если лицо не зарегистрировалось согласно требованиям статьи 3 настоящего закона в Службе государственных доходов как облагаемое лицо, но осуществляет облагаемые сделки, это лицо со дня, когда ему следовало зарегистрироваться в установленном настоящим законом порядке, обязано платить налог на добавленную стоимость, не имея права на вычитание предналога.
28223 ziņojumi
415 ziņojumi
nav ziņojumu