Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Darba likumdošana, darba attiecības. Darba drošība.
Kā noformēt darba līgumu ar grāmatvedi? Uz tēmu sarakstu
161 ziņojums
Atbildes (28)
nav ziņojumu
Laikam tad jāraksta stundas likme, un darba tabelē uz atskaišu datumiem stundu būs vairāk, citos datumos mazāk, vismaz loģiski būs. 161 ziņojums
neatkarīgi no tā vai ir mēnešaalga vai stundas tarifa likme (laika darba), vai summētais. Visos gadījumos uzrāda stundas tabelē. 161 ziņojums
Man rodas aizdomas, ka gadījumā, kā jūs vēlaties vienu dienu 8 stundas citu nemaz, tad .... nu vārdu sakot runājot par summēto man šķiet, tad ir jābūt darba devēja satādītam grafikam visam mēnesim tiem darbiniekiem, kam ir summētais darba laiks.
265 ziņojumi
265 ziņojumi
Summētais=grafiks, tad man neder. Tad laika darbs būtu tas īstais? Līgumā ieraksta stundas likmi un pēc tabeles aprēķina un nevajag tad grafiku?
161 ziņojums
Jā tabelē ieraksta teiksim katru darba dienu 4 stundas un saskaita mēnesī stundas un pareizina ar stundas tarifa likmi.
А в договоре надо писать, что неполное рабочее время в день или в неделю, и указать сколько это будет часов, и оплату за час рабочего времени. Но работающим при суммированном рабочем времени, надо оплачивать праздничные дни, если работник должен был работать, но не работал, а если работал в праздничный день, тогда оплачивать вдвойне.
161 ziņojums
Arī es esmu strādājusi pusslodzi, kad tāds termins vēl eksistēja, bet neapliekamo un atvieglojumus man piemēroja pilnā apmērā tajā darba vietā, kur ir nodokļu grāmatiņa.
Arī pie laika darba uzskaites (stundas tarifa likme) tiek piemērots pilns neapliekamais un atvieglojumi. Tas ja nemaldos ir noteikts Likumā par IIN.
2.pants2. Iekšzemes nodokļa maksātāja gada (algas nodokļa maksātāja - mēneša) apliekamais ienākums ir viņa gada (mēneša) ienākums, izņemot šā likuma 9.pantā minētos neapliekamos ienākumus, no kura tiek atskaitīti:
1) šā likuma 10.pantā noteiktie attaisnotie izdevumi;
2) maksātāja gada (mēneša) neapliekamais minimums;
3) šā likuma 13.pantā noteiktie atvieglojumi.
13.pants Atvieglojumi maksātājam
1. Maksātājam paredzēti šādi atvieglojumi:
1) par katras šajā punktā minētās personas uzturēšanu, ja šai personai nav piešķirta pensija un tā nesaņem pensiju saskaņā ar likumu "Par valsts pensijām", izņemot apgādnieka zaudējuma pensiju - Ministru kabineta noteiktajā apmērā vienam no apgādniekiem:
a) par nepilngadīgu bērnu,
b) par bērnu, kamēr viņš turpina vispārējās, profesionālās, augstākās vai speciālās izglītības iegūšanu, bet ne ilgāk kā līdz 24 gadu vecuma sasniegšanai,
c) par nestrādājošu laulāto,
d) par nestrādājošiem vecākiem un vecvecākiem,
e) par mazbērnu vai audzināšanā paņemtu bērnu, ja no viņa vecākiem nav iespējams piedzīt uzturnaudu (alimentus), arī tikmēr, kamēr viņš turpina vispārējās, profesionālās, augstākās vai speciālās izglītības iegūšanu, bet ne ilgāk kā līdz 24 gadu vecuma sasniegšanai,
f) par brāli, māsu, kas ir jaunāki par 18 gadiem, ja viņiem nav darbaspējīgu vecāku,
g) par apgādībā esošu personu apgādājamiem,
h) par personu, kuras labā pēc tiesas sprieduma no maksātāja tiek piedzīta uzturnauda (alimenti),
i) par maksātāju aizbildnībā vai aizgādnībā esošu personu;
utt.
nav ziņojumu
161 ziņojums
161 ziņojums