По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Dažādi neklasificēti jautājumi

Списание материалов Uz tēmu sarakstu

Списание материалов
Уважаемые коллеги , поделитесь, пожалуйста, опытом . Фирма закупает по чекам и по накладным материалы, оказывает услуги по ремонту оборудования, а также компектует , производит товары и продает. Как в таком случае списывать материалы : на 711.. и в конце года через 7190 по результатам инвентаризации, или на каждую накладную и счет должен быть акт по списанию, а материалы при поступлении оприходовать на 2110 , а потом списывать на 7 ....? Склада нет, т.к. работаем , в основном, под заказ.
315678
315678 23.09.2015 09:19
595 ziņojumi

Atbildes (1)

Tas atkarīgs no tā, kāda ir grāmatvedības metodika Jūsu uzņēmumā.
Abi varianti ir pareizi.

Es līdzīgos gadījumos tomēr visus šādus pirkumus uzskaitu krājumu kontos.
Un tikai tad, ka objekts pabeigts, izrakstīts realizācijas rēķins, tiek sastādīts akts par visu iepirkto materiālu attiecināšanu uz izdevumiem.
Šim aktam pievienoju attiecīgā krājumu konta apgrozījumu, kurā redzami visi pirkumi.

Katrai iepirkuma pavadzīmei aktam nav jābūt. Taču jābūt gataviem paskaidrot kontrolējošām personām - kur palika nopirktais.
Tāpēc kontu plāns jāveido tā, lai varētu visiem pirkumiem izsekot.

Protams, varat arī gada beigās inventarizēt - nebūs nepareizi.
Aivars007
Aivars007 23.09.2015 09:28
26984 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.