Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
Требования к уплате и администрированию ПВН с 01,10,2014 Uz tēmu sarakstu
595 ziņojumi
Atbildes (5)
Jaunā regulējuma būtība
Praktiski jaunais regulējums nozīmē, ka elektronisko sakaru, apraides un elektroniski sniegto pakalpojumu sniedzējam PVN jāmaksā tajās valstīs, kurās atrodas tā klienti – PVN nemaksātāji, visbiežāk fiziskās personas. Lai to īstenotu, pakalpojumu sniedzējam ir jāreģistrējas kā īpašā režīma PVN maksātājam.
Ir paredzēti 2 īpašie režīmi:
• Savienības režīms – pakalpojumiem, kurus sniedz nodokļa maksātāji, kas veic uzņēmējdarbību Eiropas Kopienā (Kopiena), bet ne patēriņa dalībvalstī;
• Ārpus savienības režīms – pakalpojumiem, kurus ES dalībvalstu neapliekamām personām sniedz nodokļa maksātāji, kas neveic uzņēmējdarbību Kopienā.
Savukārt, lai vienkāršotu PVN nomaksas procedūru, pakalpojumu sniedzējam ir jāreģistrējas tikai 1 dalībvalstī un tajā arī jāveic nodokļa maksājumi par visiem pakalpojumiem, ko tas ir sniedzis ES teritorijā, deklarācijā uzrādot sniegto pakalpojumu apjomu un maksājamo nodokli pa valstīm. Dalībvalstu nodokļu administrācijas nodrošina savstarpējos norēķinus par šādi iekasēto PVN, pārskaitot katrai dalībvalstij pienākošos PVN summu, kā arī nodrošinot iespēju 3 gadu laikā pieprasīt kļūdaini samaksātā PVN atmaksu.
10269 ziņojumi
595 ziņojumi
595 ziņojumi
595 ziņojumi
595 ziņojumi