Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
B lapa
vai obligāti jāuzrāda uzņēmumā B lapa, ja grāmatvedis ir tās saucamais atnākošais un darbu izdara un algu pilnu saņem?
Atbildes (13)
Nesaprotu jautājumu, jo B lapā obligāti jāapstiprina, ka darbinieks nebija darba B lapas uzrādīta laikā.
Больничный лист нужен для оправдания отсутствия на работе и выплаты больничных денег. Если вы его нигде не покажете и выплатите полную зарплату, то никто разыскивать этот лист не будет.
Но если ваш бухгалтер захочет по листу Б получить пособие в соцстрахе, то вам надо отметить, что ее не было на работе.
Какую зарплату вы сами выплатите ей за остальное время работы - это ваше дело.
paldies, bet ja neuzrāda tikai atzīmē B lapā, ka nebija darbā tai laikā un nepiemēro neapliekamo minimumu proporcionāli, kas par to draud?
Если нет отметки в листе Б об отсутствии на работе, то не выплатят пособие.
Если работник во время больничного ходил на работу и никому о своей болезни не говорил - это его проблемы.
B lapā atzīmē, ka darbā nebija, bet darba vietā neuzrāda tabelē, ka ir bijusi B lapa. Slima bērna kopšana mājās. kas draud uzņēmumam, ja neuzrāda B lapu tabelē un piemēro pilnu neapliekamo minimumu un atvieglojumus par apgādājamiem tajā mēnesī.
А если переделать табель и пересдать отчет? Единственный грех - недоплатили подоходный налог с зарплаты, так можно же поправить :).
a kak tam izpravljajut s - + , a uderzhivatj kak ilji nenado?
Табель переделайте.
Лишний минимум и льготы учтите в этом месяце. Суммы копеечные - не расстреляют. В худшем случае несколько сантимов пени начислят.
jasno spasibo
Ja par šo gadu iesniegs gada ienākuma deklarāciju, būs jāuzrāda, ka saņemta slimības nauda, jo VID salīdzina informāciju ar VSAA.
nu bet ja gada ienākumu deklarāciju nesniegs vai neierakstīs slimības naudu, ko tad VID salīdzinās?
Могут сравнить необлагаемые минимумы. Суммарно должен быть не больше 252 латов в год.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture