Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Только есть VRN numurs
Если фирма исключена из PVN, есть только VRN numurs. Может ли фирма заниматься хоз. деятельности. Если нет, то что может грозить по закону за такое, если фирма продолжает хоз. деятельность.
Atbildes (9)
Priekš tam jau firmas ir, lai nodarbotos ar saimniecisko darbību ir vai nav PVN maksātājs, tas vienalga.
Mazliet nesaprotu, ja firma ir izslēgta no PVN māks., tad viņa nevar tirgot, jo čeka nebūs PVN atšifrējums.
Jums čekā nemaz nedrīkst būt PVN.Iepērkot preci, ņemsiet galējo summu.
Vai tikai nebija jāuztaisa inventarizācija uz to brīdi, kad izslēdza un jānorēķinās ar budžetu.
Ilma jau jums paskaidroja, ka var veikt saimniecisko darbību, tātad arī tirgot.
Vienīgi PVN maksātājiem Jūsu preces nabūs izdevīgas, jo PVN netiks izdalīts, bet citādi -dariet ko gribat, tanī skaitā arī tirgojiet.
Inventarizāciju vajag gan precei, gan pamatlīdzekļiem
Bet vai valsts ir izdevīgi, ka par to, ko es pārdodu viņi nesaņem PVN?
Apliekamā persona, kuru VID izslēdz no apliekamo personu reģistra, ne vēlāk kā 30 dienu laikā no izslēgšanas dienas iemaksā valsts budžetā PVN, kas aprēķināts no izslēgšanas datumā uzskaitē esošo krājumu (arī avansa maksājumu) vērtības un pamatlīdzekļu atlikušās vērtības, par kuru PVN ir atskaitīts kā priekšnodoklis.
Apliekamo personu uzskata par izslēgtu no VID ar PVN apliekamo personu reģistra ar septīto dienu pēc tam, kad lēmums par apliekamās personas izslēgšanu no šī reģistra nodots pastā.
Зависит от причины, из-за которой вас исключили.
Если большие обороты, и большие долги - то стоит тормозить, пока не утонули в штрафах.
Не зная состояние дел на фирме- тяжело гадать.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture