Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
Fiziskā persona atgriež preci - kā noformēt? Uz tēmu sarakstu

Rita_l 15.09.2004 16:46
26 ziņojumi
26 ziņojumi
Atbildes (18)
Uzrakstiet Iepirkuma aktu no fiz.personas(brīvā formā), kases izd.ord.,Paziņojums par izm.fiz.perssonam

Rom 16.09.2004 07:56
7 ziņojumi
7 ziņojumi
Paldies, un kā ar kredītrēķina rakstīšanu uz savas st.uzsk.pavadzīmes. Tā drīkst?

Rita_l 16.09.2004 09:15
26 ziņojumi
26 ziņojumi
Может я что-то не поняла,но при продаже вы обязаны давать два года гарантии и если купленная вещь неподлежит ремонту и пр. то это ваша обязанность заменить или вернуть деньги, а не оформлять покупку от него. Если он оплачивал по кассе то делаются обратные проводки с выбиванием чека об анулировании покупки и оформлением стандартного акта. если по банку то составляется акт с указанием дефектов товара и указывается его расчетный счет на какой делается возврат оплаченной суммы.

Iks 16.09.2004 10:21
nav ziņojumu
nav ziņojumu
Iks, bet vai man pildspalvai par 0,06 Ls arī jādod 2 gadu garantija?!? Ne jau katrai precei ir garantija!
Arī brīnajos Rom atbildei. Par kādu iepirkuma aktu var runāt šinī gadījumā??? Jānoformē vienkāršo aktu par preces atgriešanu un naudu jāatdot no tā vietas kur nauda tika pieņemta no pircēja. Šaubos, ka tas bija uzņēmuma kase.
Iks, a s chego eto prodavec objazan davat dva goda garantii? Kazhetsja garantija eto dobrovolnaja vech, drugoe delo, chto pokupatel, imeja na rukah dok-t udostoverjajuschij sdelku, mozhet trebovat s vas dva goda za etot tovar, no eto negodnost tovara esche dokazat nado. A po povodu voprosa, ja delaju akt defektacii, akt vozvrata i vipisivaju kassovij order.
ja tiek atdota atpakaļ prece un par to izsniegta nauda, obligāti jāsastāda akts, kurā jānorāda personas, kura preci atdod, vārds, uzvārds un personas kods. Akts jāsastāda divos eksemplāros, no kuriem viens paliek uzņēmumam, kurš pieņēmis atpakaļ preci un izsniedzis naudu, bet otrs personai, kura preci atdevusi un saņēmusi naudu.
saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta rīkojumu, aktā nepieciešams ielīmēt anulēto kases čeku.
saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta rīkojumu, aktā nepieciešams ielīmēt anulēto kases čeku.
Jā piekrītu Natalyt, ja tiek atgriezta prece kā nederīga lietošanai, tad sastādāms defektācijas akts.
Nevaru atrast forumā bet par defektācijas aktu bija kaut kad runa.
http://www.vgk.lv/index.php?chid=46&SID=b3308e3cca42474051ea0f6b979de927&forum_id=4&tid=9988
Nevaru atrast forumā bet par defektācijas aktu bija kaut kad runa.
http://www.vgk.lv/index.php?chid=46&SID=b3308e3cca42474051ea0f6b979de927&forum_id=4&tid=9988
teiksim tā:
Slēdziens
datums nr. vieta
Par (mobilā tālruņa) tehnisko stāvokli
/datums/ telekomunikācijas servisa centrā nodots apskatei mobilais tālrunis /nosaukums/ ar IMEI kodu 00000000000000 un defektu "tāltunis neieslēdzas".
Apskates laikā konstatēts, ka tālrunim ir bojāts procesors.
Remontu veikt nav iespējams, jo to nepieļauj ražotāja tehnoloģija.
Slēdziens sastādīts 2 (divos) eksemplāros.
amats /paraksts/
Slēdziens
datums nr. vieta
Par (mobilā tālruņa) tehnisko stāvokli
/datums/ telekomunikācijas servisa centrā nodots apskatei mobilais tālrunis /nosaukums/ ar IMEI kodu 00000000000000 un defektu "tāltunis neieslēdzas".
Apskates laikā konstatēts, ka tālrunim ir bojāts procesors.
Remontu veikt nav iespējams, jo to nepieļauj ražotāja tehnoloģija.
Slēdziens sastādīts 2 (divos) eksemplāros.
amats /paraksts/
Для Наталии. http://www.ptac.lv- не помню точно дату, но 2- года гарантии с 2003г и это обязаловка, а не по желанию. Конечно это не относится к "авторучкам".

Iks 16.09.2004 12:03
nav ziņojumu
nav ziņojumu
VII nodaļa. Patērētāja tiesību pārkāpuma novēršana
27.pants Patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu
(1) Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas.
(2) Ja ražotājs vai pārdevējs precei vai pakalpojuma sniedzējs pakalpojumam ir devis garantiju, pēc šā panta pirmajā daļā minētā termiņa beigām patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu visā atlikušajā garantijas termiņa laikā saskaņā ar garantijas dokumentā norādītajiem nosacījumiem.
(3) Kārtību, kādā piesakāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu, kā arī organizējama preces vai pakalpojuma ekspertīze, nosaka Ministru kabinets.
(2001.gada 22.novembralikuma redakcijā, kas stājas spēkā no 26.12.2001. /skat. "Pārejas noteikumi" 8.punktu/)
27.pants Patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu
(1) Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas.
(2) Ja ražotājs vai pārdevējs precei vai pakalpojuma sniedzējs pakalpojumam ir devis garantiju, pēc šā panta pirmajā daļā minētā termiņa beigām patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu visā atlikušajā garantijas termiņa laikā saskaņā ar garantijas dokumentā norādītajiem nosacījumiem.
(3) Kārtību, kādā piesakāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu, kā arī organizējama preces vai pakalpojuma ekspertīze, nosaka Ministru kabinets.
(2001.gada 22.novembralikuma redakcijā, kas stājas spēkā no 26.12.2001. /skat. "Pārejas noteikumi" 8.punktu/)

Iks 16.09.2004 12:20
nav ziņojumu
nav ziņojumu
Paldies par atbildēm. Paskaidrošu situāciju. Prece tika izrakstīta uz fiz.personuaugustā, samaksāts vēl nav. Tagad tā persona grib, lai mēs pārrakstam PPR uz firmu. Augusta PVN atskaites un arī PPR atskaite nelaimīgā kārtā nodota. Tad nu es domāju, ka ir taču jābūt likumīgai iespējai noformēt septembrī preces atgriešanu un izrakstīt to uz firmu, kā klients vēlas.
p.s. par iespēju vienkārši pārtaisīt abas atskaites es zinu.
p.s. par iespēju vienkārši pārtaisīt abas atskaites es zinu.

Rita_l 16.09.2004 13:49
26 ziņojumi
26 ziņojumi
var taču anulēt darījumu ar fiz. personu kā nenotikušu un noformēt citu PPR uz juridisko personu. PPR jau nekur mēnesī neieniedzas VIDā,. KTPR tiek uzrādītas pielikumā pie PVN deklarācijas, bet PPR taču nē. Un ja nemainās realizācijas summa tikai partneris, tad atskaites pat nav jāmaina. Var izrakstīt uz juridsko personu augustā.
Vai tad tika nodota PPR starpatskaite? Tad vienīgi var nodot precizēto PPR starpatskaiti, bet PPR izrakstīt ar augustu.
Vai tad tika nodota PPR starpatskaite? Tad vienīgi var nodot precizēto PPR starpatskaiti, bet PPR izrakstīt ar augustu.
Irena22, ja pērk PPR, tad jāiesniedz starpatskaite. Te laikam ir bijis tas gadījums, kad PPR beigušās un pirktas jaunas, par izlietotajām iesiedzot atskaiti.
А в старой накладной исправить реквизиты не хотите?

Tt 16.09.2004 16:02
2348 ziņojumi
2348 ziņojumi
Tieši tā, PPR ir nodota starpatskaite. Un tā firma negrib pavadzīmi ar augustu, bet grib ar septembri, laikam arī atskaites nodevuši
Tapēc nevar labot rekvizītus vecajai.
Paldies par padomiem. Laikam visdrošākais variants būs tomēr labot atskaites. Lai gan mūsu revidente izteicās, ka bieža atskaišu labošana var beigties ar VID auditu.

Paldies par padomiem. Laikam visdrošākais variants būs tomēr labot atskaites. Lai gan mūsu revidente izteicās, ka bieža atskaišu labošana var beigties ar VID auditu.

Rita_l 16.09.2004 16:32
26 ziņojumi
26 ziņojumi
arī Tt nav slikts variants, izlabot to PPR no fiz personas uz juridskas personas datiem.
Otrai pusei ir tiesības priekšnodokli iekļaut arī septembrī augusta rēķinu, tā ka viņiem jau nu tāpēc atskaites nav jālabo./
Otrai pusei ir tiesības priekšnodokli iekļaut arī septembrī augusta rēķinu, tā ka viņiem jau nu tāpēc atskaites nav jālabo./
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt