Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
Koku pavadzīmes grāmatošana no 2011.g. 1.oktobra Uz tēmu sarakstu
51 ziņojums
Atbildes (11)
Tagad PVn deklarācijas 41.1. rindā norādām realizēto kokmateriālu vērtību. PVn šai gadījumā vairs nerēķinām un nodokļa rēķinā nenorādām, ja abas puses ir PVN maksātāji. Realizēto kokmateriālu darījumu atšifrējums atspoguļosies PVN 1 pārskata 3.daļā, norādot tikai darījuma vērtību.
Grāmatojumi realizējot kokmateriālus
D 2311 Norēķini ar pircējiem
K 6111 Ieņēmumi darījumos ar kokmateriāliem
Grāmatojumi saņemot kokmateriālus vai pakalpojumus darījumos ar kokmateriāliem:
D 7 grupa
D 57219 PVN darījumos ar kokmateriāliem
K 5311 Kopsumma
PVN reverss
D 2319 PVn summa
K 57219 PVn summa
D 5311 Norēķini ar piegādātājiem samazinās par PVN reversu
K 2319 PVn summa
--------------
Principā, ja gribās var 2319 izmest un apiet reversu grāmatojot D 5311 K 57219 (virsgrāmatā 57219 un 2319 kontiem atlikums nedrīkstētu palikt, jo jābūt reversam pa abām pusēm)
PVn deklarācijā saņemot kokmateriālu vai pakalpojumus saistībā ar kokmateriāliem norādām reversā aprēķināto PVN 52. un 62.rindās. Nodokļu rēķinus darījumiem ar saņemtiem kokmateriāliem (pakalpojumiem) atšifrējam PVN1 pārskata 1.daļā katru nodokļa rēķinu neatkarīgi no summas ar kodu R 1.
D-211x, K-5310x
D-23111x, K-5740x
D-5740x, K-23111x
PVN caur piegādātāju kontu nedzenāju.
51 ziņojums