Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Reklāmas kampaņa, reprezentācija??? Uz tēmu sarakstu
Reklāmas kampaņa, reprezentācija???
Situācija sekojoša - tirgojam somas, aksesuārus, sakarā ar jauna brenda (zīmola) ieviešanu no piegādātāja saņemtas tās pašas somas, aksesuāri, Tkrekli uc mantas ar brenda simboliku un mērķi izdalīt potenciālajiem pircējiem (fiz persnām)utt. Prece ar šilti "not for sale".
Tās preces būs reklāma vai reprezentācija??
Izlasīju iepriekšējās diskusijas, MK noteikumus un neko vairs nesaprotu.
Un ko darīt ar izdevumiem saistībā ar veikala atvēršanu - būs pasākums žurnālistiem, šapānietis un furšets, būs to pašu mantu dalīšana. Saprotu, ka vajadzīgs rīkojums par pasākma organizēšanu un tad jāsastāda faktiskā tāme par to, kas iztērēts? Šeit ir norādes uz šo tāmi. Un man tur būtu jāieraksta konkrēti dalībnieki vai kā?
Un vēl - kā pareizi jānoraksta reprezentācijas izdevumi??
Kopējā summa 118 (100 + 18 PVN):
100 uz izdevumiem un PVN sadala 40% un 60%, no kuriem 40 uz izdevumiem, kas palielina UIeN? Nav tachu jāliek arī 40% no apliekamā summas?! Un PVN deklarācijā 100 apliekama summa un 60% no PVN summas?
Atbildes (6)
Раздача клиентам товаров с символикой - реклама (конкретных участниколв указывать не надо), банкет по случаю открытия - презентация
ПРо презентационным расходам - 18 делите на 60% и 40%, 60% - в декларацию, а 100+40% - в затраты, которые, в свою очередь, делятся на 60% связанных и 40% - несвязанных
Pieņemšana - tā ir prezentācija.
Somas un T-krekli arī ir prezentācija. Jo uzņēmums un tā saimnieciskā darbība uz somām un krekliem noteikti netiek attainota un tie reklamē tikai paši sevi. IMXO
Mūsu uzņēmums šādus priekšmetus uzskata par reklāmas izdevumiem, jo ar tiem tiek reklamēti gan pircējiem piedāvātie produkti, gan paši brendi.
Reklāmas likums
I nodaļa
Vispārīgie noteikumi
1.pants
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
6.pants
(1) Reklāmai, kurā izteikts speciāls piedāvājums vai pasludināta izpārdošana, jāatbilst vispārējām reklāmas prasībām un tajā norāda:
1) speciālā piedāvājuma priekšmetu;
2) datumu, kurā speciālais piedāvājums vai izpārdošana sākas un beidzas;
3) nosacījumus, no kuriem atkarīgs speciālais piedāvājums vai izpārdošana.
(2) Vērtējot speciālā piedāvājuma vai izpārdošanas reklāmas atbilstību šā panta noteikumiem, ņem vērā visu reklāmu kopumā.
7.pants
(1) Papildu prasības reklāmas jomā var noteikt citos likumos.
(2) Papildu prasības attiecībā uz atsevišķu preču, preču grupu vai pakalpojumu reklāmas saturu, noformējumu vai izplatīšanas kārtību (arī reklāmas izplatīšanas kārtību atsevišķos masu informācijas līdzekļos) nosaka Ministru kabinets.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture