Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Когда "сдаваться" - до 20-го или можно до 22-го? Uz tēmu sarakstu
Когда "сдаваться" - до 20-го или можно до 22-го?
Чувстую, сегодня не успеваю все сдать, а в ПТ после работы ой как не хочется сидеть ( не моя вина - документы поздно дали), вот и думаю, если 20-е число на выходной выпадает, могу я ПН сдать?
Atbildes (43)
Ну так, 15+5=20 Вариантов других нет
А если все-таки 20-е на выходной выпадает? Понимаю, что хватаюсь за соломинку, но еще надеюсь...
elektroniskā veidā iesniegta nodokļu un informatīvā deklarācija tiek uzskatīta par iesniegtu termiņā, ja Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālā iestāde, kurā nodokļu maksātājs reģistrēts, to saņēmusi piecu dienu laikā pēc normatīvajos aktos noteiktā termiņa.
Ясненько.Но все равно спасибо!
Если это ПВН декларация,то сдайте с теми данными какие есть,а на следующей неделе пересдадите как precizejums.Ну а если отчёт по VSAOI,то 15+5,других вариантов нет
PVN deklarācijai šomēnes nodošanas termiņš 22.marts, bet EDS + 5 dienas.
Нет, Илмочка, на PVN декларацию, как я понимаю, 5 дней не распространяются:
PVN deklarāciju iesniegšanas termiņus nosaka likuma „Par pievienotās vērtības nodokli” 11.pants Iesniegšanai, izmantojot Elektroniskās deklarēšanas sistēmu, termiņš 20.datums papīra formā – 15.datums Ņemot vērā to, ka speciālajā likumā, proti, likumā „Par pievienotās vērtības nodokli”, jau ir noteikts konkrēts PVN deklarācijas iesniegšanas termiņš, izmantojot EDS, tad vispārējā likuma norma (likuma „Par nodokļiem un nodevām” pārejas noteikumu 97.punkts) nav piemērojama PVN deklarāciju iesniegšanai, izmantojot EDS. Vispārējā likuma norma (likuma „Par nodokļiem un nodevām” pārejas noteikumu 97.punkts) būs piemērojams gadījumā, ja nodokļa speciālajā likumā nebūs atsauces uz konkrētu datumu iesniegšanai caur EDS.
Sakarā ar šo skaidrojumu, jāatceras, ka deklarācijas, kas iesniegtas EDS pēc 20.datumair kavētas un var tikt piemērots sods par iesniegšanas termiņu neievērošanu.
Если это ПВН декларация,то сдайте с теми данными какие есть,а на следующей неделе пересдадите как precizejums.Ну а если отчёт по VSAOI,то 15+5,других вариантов нет
- Есть варианты. Ну в Юрмале например срок сдачи VSAOI 23 число, так что 23+5.
Ā paldies skaidrs ,Irena22. Kaut kā nebiju pamanījusi, ka PVN 20 datums jau skaitās tās 5 dienas klāt 15.datumam Nu martā iznāk 22., jo 20.sestdiena Spriežu arī pēc tā, ka EDS, kur ir ieplānotās atskaites PVN uzlikts 22.datums.:-)
P.s. jo arī caur EDS nododot nav paredzēts sestdienās un svētdienās iet uz darbu.
Илма, не знаю, как у вас, а у меня в ЭДС срок стоит вообще 15 марта.

Почему?
Dīvaini, tieši apskatījos 22.marts;-)
Кому не лень, могут проверить. Лично у меня
PVN mēneša deklarācija 01.02.2010 28.02.2010 15.03.2010
Кто их знает, почему...
Это у тебя только в марте стоит 15 число,или тебе каждый месяц надо сдавать не позднее 15-го?
В прошлом месяце стояло 22. Может это у них после введения новой версии все переклинило вместе с исправленными отчетами...
А где вы это вообще смотрите? Я вообще не знаю, где сроки в эдс пишут:'(
В НМДС
NM iesniedzamo un iesniegto deklarāciju pamatdati
Nodokļu maksātāja iesniedzamās (plānotās) deklarācijas, nodokļu aprēķini un pārskati
На мой взгляд, если 20 - выходной, то последний срок - понедельник.
Вы же знаете, как в ЭДС все медленно меняется. Они уже сделали возможность сдать годовой без денежного потока. Я сдавала неделю назад -пришлось делать денежный поток по-любому.:-S
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture