Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
autonodoklis Uz tēmu sarakstu
65 ziņojumi
Atbildes (64)
Платить надо отдельной платёжкой на счет
LV11 TREL 1060 005 4600 0
Цель платеа: регистрационный номер транспортного средства
516 ziņojumi
LV11 TREL 1060 0005 4600 0
516 ziņojumi
65 ziņojumi
619 ziņojumi
Если в CSDD (в техпаспорте) машина числится за физ.лицом, то платить не надо...
CSDD-е по барабану, кто на ней ездит...
516 ziņojumi
22 ziņojumi
Не могу представить, как это будет выглядеть...
516 ziņojumi
Darbinieks izmanto savu personīgu automasīnu (marka, reģ.Nr.) darba vajadzībām un Darba devējs apmaksa izlietoto degvielu, saskaņā ar čekiem un maršrutas lapam.
Правильно?
Likumdevējs šajā likumā nav sniedzis jēdziena turējums skaidrojumu, tāpēc, lai noskaidrotu, kādas tiesiskās attiecības likumdevējs varētu būt gribējis aptvert nākas meklēt skaidrojumu Civillikumā (CL), kas nosaka, ka lietas turētājs ir persona, kā varā lieta faktiski atrodas, bet kas atzīst par tās īpašnieku kādu citu (CL 876. pants).
Tātad pamatoti rodas jautājums, vai likumdevējs, lietojot šo jēdzienu, ir vēlējies aptvert arī patapinājumā nodotās automašīnas?
Saskaņā ar CL 1950. panta patapinājuma ņēmējs ir lietas turētājs. A/m faktiski atrodas pie komersanta, bet par tās īpašnieku tiek atzīts patapinājuma devējs, tātad komersants ir a/m turētājs, un saskaņā ar jauno likumu par komersanta turējumā esošo a/m maksājams nodoklis.