Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PL nolietojums ZALKTĪ
Aprēķinot nolietojumu PL, netika aprēķināts nolietojums tiem PL,kas iegādāti šogad.Vai pirmajā gadā būtu jāaprēķina ar roku,vai tur ir kāds knifiņš?
Atbildes (13)
Knifinja nekaada. Pirmajaa gadaa ar roku, jo ZALKTIS reekjina pa pilnu gadu. Varbuut tagad jau ir kaadi uzlabojumi?
Zalktis rēķina nolietojumu arī par nepilnu gadu. Arī tiem PL, kas iegādāti šogad. vismaz manā 2006. gada "Zalkša" versijā tā ir.
PL nolietojumu var aprēķināt par noteiktiem laika periodiem.
Dimma - kā tas izdevās? Pa nepilnu gadu varēja sarēķināt tikai finanšu nolietojumu, bet nodokļu vajadzībām rēķina tikai par pilnu gadu.
Jā. Es rēķināju finanšu nolietojumu.
Vai jautājums bija par nodokļu nolietojumu? Un vai tad nodokļiem mums ir jāņem vērā kad ir PL iegādāts?
Tieši par to jautājums - programmā par nepilnu gadu automātiski nerēķina nolietojumu nodokļiem. Domāju, ka Tev ir izdevies
nolietojumu nodokļiem proporcionāli rēķina tikai tad, ja uzņēmums darbojas nepilnu gadu, bet ja uzņēmums jau strādājis ne pirmo gadu, tad neatkarīgi no PL iegādes datuma nolietojumu nodokļiem rēķina par visu gadu. Vai tad kaut kas šai ziņā mainījies?
Nē mainījies jau nav nekas,tikai man šogad iegādātiem PL finanšu nolietojumu aprēķina,bet nodokļiem nē???
Cleo - domāju, ka tās ir kaut kādas nianses tieši programmā. JO, gadījumā, kad pamatlīdzeklis iegādāts piem. janvārī, nolietojumu nodokļu vajadzībām programma pirmajā (nepilnajā) gadā nerēķina vispār. Jautāju arī "Zalktis" konsultantiem - atbilde, tikšot pārbaudīta programmas darbība
Man uz šo jautājumu atbildēja, jānorāda iegāde 31. decembris. Tā arī izdarīju pagājušajā gadā.
Bet tad taču nevarēja pareizi aprēķināt finanšu nolietojumu ?!
nezinu gan, man nodokļiem nolietojumu rēķina, tikai jānorāda nevis 31.12.2006 bet gan 01.01.2007.g., tad tiek aprēķināts arī nolietojums nodokļiem (ja ieliek punktiņu tur kur rakstīts- nodokļu uzskaitei nolietojums, kā arī jānorāda PL grupa - teiksim 1230 Pārējie PL....
Paldies, nu tas jau ir tas knifiņš, kuru es nevarēju atkost(01.01.2007.):-)
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture