Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Neapliekamais minimums!
Uzņēmumā noteikta stundas likme 1.50 Ls/h, darbinieks strādā 16 stundas mēnesī (2 dienas), jautājums- vai neapliekamais minimums jāpiemēro proporcionāli tām 2 dienām, vai jāpiemēro 90 Ls (pilnā apjomā) ?
Atbildes (46)
необлагаемый минимум применяется только если человек работает по налоговой книжке и в полном объеме.
Ann.sedova, прежде чем советы давать, головой подумать надо. 16 часов х 1,50 = 24 лата. Соц.9% = 2,16. Следовательно, минимум применить получится 24,00 - 2,16 = 21,84.
Nu es jau ar rēķināju kā Martinas, bet vid mājas lapā IIN par gadu tādu aprēķinu neņem pretī, jo reāli...tad sanāk, ka visu gadu ir pielietots neapliekamais minimums, kas pag gad bija 80 ls = 80*12=960Ls Un piemēram bruto alga par gadu ir bijusi 885 Ls...viņš met ka tā ir kļūda un nemaz tādu deklerāciju neņem pretī!!!!! Iedomājos, ka moš nepareizi rēķinu...
Мартинас, это я понимаю. Здесь не будет подоход. налога. Но суть правильна, что минимум применяется только если человек работает по налоговой книжке. У меня ситуация, зарплата 80Ls.
Если он работает по налоговой книжке, и зарплата 80 лат, то минимум применится НЕ полностью.
bet vid mājas lapā IIN par gadu tādu aprēķinu neņem pretī
tad GD neapliekamis minimums ir visiem darbieniekiem vienāds,
gan "stunda likmēm", gan "parastai" darba algai ?
"и в полном объеме." - суть неправильна.
Gitucis9, ЭДС будет ругаться, если сумма, с которой вычисляется подоходный налог, будет минусовой.
bet vid mājas lapā IIN par gadu tādu aprēķinu neņem pretī
kādu deklaraiju (nosaukums) neņem ?
у меня та же ситуация- ЕДС не принимает.сумма, с которой вычисляется подоходный налог, получается минусовой.
Значит, нужно правильо применить минимум и льготы, тогда не будет минусовой.
Neapliekamais minimums un atvieglojumi piemērojami proporcionāli kalendārām dienām:
- ja iestājās darbā mēneša vidū,
- ja atbrīvots no darba mēneša vidū,
- ja darbiniekam bijusi slimības lapa B,
- ja mēneša daļu sēdēja ar slimu bērnu,
изменяла необлагаемый минимум по итогам за год - и тогда все проходит.Получаеься, что ЭДС нам подсказывает какому из работников есть смысл сдавать декларацию(самому конечно) и возвращать переплаченный налог:-D
Если будет, что возвращать.
Maijavain
сообщений: 132 01.02.2009 14:43
у меня та же ситуация- ЕДС не принимает.сумма, с которой вычисляется подоходный налог, получается минусовой.
Я просто обнуляла это окошко.
И я обнуляла.
А я ставлю столько минимума, сколько возможно применить, и ничего обнулять не надо.
Tātad EDS sistēmā, ja pareizi sapratu, Jūs lielākā daļa, kam neņēma pretī, nepliekamā minimuma vietā, to piemeram 960 Ls vietā rakstījāt 0, un tad jums pieņēma?
personīgi es jau veidojot algu sarakstu piemēroju neapliekamo un atvieglojumus tik lielā summā, cik tas ir iespējams un gala rezultātā paziņojumā par algas nodokli ir tieši tāds kāds piemērots un matemātiski viss tur ļoti labi sanāk - paziņojuma summas sakrīt ar personas konta kartītē norādītām kopsummām.
Vnk summētajam darba laikam taču tāpat piemēro pilnu neapliekamo minimumu, kaut arī mēnesī esi strādājis tik 2 dienas (pārējās nebija darba, bet darbā skaities visu mēnesi), bet līdz ar to, veidojot -paziņojumu par algas nodokli EDS sistēmā, viņš nepieņem viņu, jo darba alga sanāk 892 Ls pa gadu, bet neapliekamais minimums pa gadu sanāk 960, tātad it kā nepareizi noteikts....
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture